Продавець CamForma розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1943 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 914-36-75
+380 (93) 627-99-41
+380 (95) 074-12-01
+380 (98) 721-61-77
CamForma
Кошик

Повернення і обмін товарів

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

Ви можете обміняти або повернути повну вартість товару протягом 14 календарних днів з моменту покупки товару — цю можливість гарантує закон України «Про захист прав споживачів». Обмін або повернення товару здійснюється шляхом відшкодування повної вартості купленого у нас товару належної якості і з усіма контрольними бирками магазину. Перед зверненням з проханням обміну або повернення коштів переконайтеся в тому, що:

  • товар відповідає стану, в якому він приїхав до Вас і не був використаний за призначенням;
  • товар знаходиться в повній комплектації — в тій, якій він приїхав до Вас;
  • всі бирки і виробнича маркіровка збережена на виробі і не була відірвана;
  • внаслідок розпакування та огляду вами не була пошкоджена цілісність товару;
  • з моменту покупки товару не пройшло 14 днів.

Обмін товару здійснюється за рахунок покупця у випадку, якщо обмін відбувається не з вини магазину. Повернення коштів здійснюється без врахування витрат за пересилку товару.

ПРАВИЛА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Ми залишаємо за собою право відмовити в обміні/поверненні товару або здійснити його виключно на наших умовах, якщо:

  • Вами була порушена цілісність бирки або фірмової упаковки;
  • на виробі були виявлені сліди експлуатації або пошкодження;
  • була проведена заміна складових елементів речі або їх ремонт/удосконалення;
  • якщо минуло 14 і більше днів з моменту покупки;
  • покупець не надав чек або скріншот транзакції за оплату товару;
  • товар відноситься до категорії продукції, яка не підлягає обміну (читати нижче)

Ми залишаємо за собою право відмовити в обміні, якщо була порушена цілісність упаковки або самого товару, незалежно від того, чи був цей товар відправлений післяплатою або по передоплаті. Тому настійно рекомендуємо оглядати товар при отриманні у відділенні "Нової пошти", не залежно від того, яким методом оплати Ви за нього розраховувалися (при отриманні або на картку).
У разі, якщо товар до Вас приїхав не в тій комплектації, або з пошкодженням - потрібно засвідчити це, склавши акт про некомплектации (заяву) на відділенні "Нової пошти" у присутності співробітника. Це робиться для того, щоб у випадку, якщо логіст (читати "Нова пошта") не доставив товар в цілісності, ми могли стягнути з нього страховку за товар. Претензії в стилі "я отримав товар і вдома оглянув, а там пошкодження" без акта некомплектації не розглядаємо.
Акт некомплектації - це гарантія того, що товар приїхав до Вас спочатку в неправильній комплектації або з пошкодженням, а не Ви це зробили самі після отримання товару.

  ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ:

- Шкарпетки;

- Термобілизна і будь-який натільний одяг (футболки, гольфи, светри тощо)

- Білизна;

- Головні убори і аксесуари (шапки, кепки, рукавички, арафатки, бафи, шарфи тощо);

- Спальні мішки, спальні приладдя;

- Товари б/у.

Всі товари на обмін або повернення висилаються за рахунок покупця (якщо немає вини Магазину) звичайною посилкою.
Після отримання товару та його огляді здійснюється обмін (пересилка за рахунок покупця, якщо немає вини Магазину) або ж повернення коштів без урахування витрат за пересилання.

ПОСИЛКИ, НАДІСЛАНІ НАМ ПІСЛЯПЛАТОЮ - ПОВЕРТАЮТЬСЯ НАЗАД ВІДПРАВНИКУ!

Обмін товарів з вини магазину здійснюється за рахунок магазину на ідентичний товар або товари в тій же ціновій категорії, але тільки за умови, що покупка була здійснена по передоплаті. Можливі причини, за якими ідентифікується вина Магазину:

  • товар не відповідає опису на сайті;
  • в товарі був виявлений брак;
  • вислали не той товар, який Ви замовляли.

Товари, отримані покупцем «післяплатою», відшкодовуються за рахунок покупця — так як в цьому випадку у покупця була можливість оглянути товар до його покупки.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner