Продавець CamForma розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2281 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 914-36-75
+380 (93) 627-99-41
+380 (95) 074-12-01
+380 (98) 721-61-77
CamForma
Кошик

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Ви можете обміняти або повернути повну вартість товару протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару – цю можливість гарантує Закон України «Про захист прав споживачів». Обмін або повернення товару здійснюється шляхом відшкодування повної вартості купленого у нас товару належної якості та з усіма контрольними бірками магазину. Перед зверненням із проханням обміну або повернення коштів переконайтеся, що:

- товар відповідає стану, в якому він приїхав до Вас та не був використаний Вами за призначенням;
- товар знаходиться у повній комплектації - у тій, якій він приїхав до Вас;
- всі бірки та виробниче маркування збережено на виробі і не було відірвано;
- внаслідок розпакування та огляду вами не була пошкоджена цілісність товару;
- з моменту покупки товару не минуло 14 днів.
Обмін товару здійснюється з допомогою покупця у разі, якщо обмін відбувається з вини магазину. Повернення коштів здійснюється без урахування витрат за пересилання товару.

ПРАВИЛА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ
Ми залишаємо за собою право відмовити в обміні/поверненні товару або здійснити його виключно на наших умовах, якщо:

- Вами було порушено цілісність бірки або фірмової упаковки;
- на виробі було виявлено сліди експлуатації чи пошкодження;
- було проведено заміну складових елементів речі або їх ремонт/удосконалення;
- якщо минуло 14 і більше днів із моменту купівлі;
- покупець не надав чек чи скріншот транзакції за оплату товару;
- товар відноситься до категорії продукції, яка не підлягає обміну (читати нижче)
Ми залишаємо за собою право відмовити в обміні, якщо було порушено цілісність упаковки або самого товару, незалежно від того був цей товар відправлений післяплатою або за передоплатою. Тому настійно рекомендуємо оглядати товар при отриманні у відділенні 'Нової пошти', незалежно від того, яким методом оплати Ви за нього розраховувалися (при отриманні або на картку).
У разі, якщо товар до Вас приїхав не в тій комплектації або з пошкодженням - потрібно засвідчити це, склавши акт про некомплектацію (заяву) на відділенні 'Нової пошти' у присутності співробітника. Це потрібно для того, щоб у випадку, якщо логіст (читати 'Нова пошта') не доставив товар у цілісності, ми могли стягнути з нього страховку за товар. Претензії у стилі 'я отримав товар і вдома оглянув, а там ушкодження' без акту некомплектації не розглядаємо.
Акт некомплектації – це гарантія того, що товар приїхав до Вас спочатку у неправильній комплектації або з пошкодженням, а не Ви це зробили самі після отримання товару.

ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ:
- Шкарпетки;

- Термобілизна та будь-який натільний одяг (футболки, гольфи, майки і т.д.)

- Нижня білизна;

- Головні убори та особисті аксесуари (шапки, кепки, рукавички, арафатки, бафи, шарфи тощо);

- Спальні мішки та спальні приладдя;

- Товари б/в.

Всі товари на обмін або повернення надсилаються за рахунок покупця (якщо немає вини Магазину) звичайною посилкою.
Після отримання товару та його огляду здійснюється обмін (пересилання за рахунок покупця, якщо немає вини Магазину) або повернення коштів без урахування витрат за пересилання.

ПОСИЛКИ, ВИСЛАННІ НАМ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ - ПОВЕРТАЮТЬСЯ НАЗАД ВІДПРАВНИКУ!
Обмін товарів з вини магазину здійснюється за рахунок магазину на ідентичний товар або товари в тій же ціновій категорії, але лише за умови, що купівлю було здійснено за передоплатою.

Можливі причини, з яких ідентифікується вина Магазину:

- товар не відповідає опису на сайті;
- у товару був виявлений брак;
- надіслали не той товар, який Ви замовляли.


Товари, отримані покупцем «накладеним платежем», відшкодовуються з допомогою покупця — оскільки у разі покупця була можливість оглянути товар до його купівлі.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner